Madal Bal Kft. - Szerszám nagykereskedés

Kiemelkedő ár/érték arány!   Saját márkák.   Közvetlen a gyártótól!

EXTOL, FORTUM, HERON

1173 Bp. Régivám köz 2.

Tel.: 06 1 297 1620

Fax.: 06 1 297 1270

 
emlékezzen rám
Termékcsoportok
 
Kezdőoldal
« vissza az előző oldalra
 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Madal Bal Kft. (székhelye: 1173 Budapest, Régivám köz 2.; cégjegyzékszám: 01-09-463180 ; adószáma: 10859489-2-42; képviselik: Fekete István, Milisits Tamás, Lakner József, Szajkó Péter ügyvezetők, együttesen, bármely kettő; a továbbiakban: Szolgáltató) és a Madal Bal Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
   
 
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
 
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan adásvételi szerződésre, amely a www.madalbal.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Madal Bal Partner-Webáruház) keresztül történik..
 
1.2. A Madal Bal Partner-Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
 
1.3. A Madal Bal Partner-Webáruház szolgáltatásait a Szolgáltató valamennyi regisztrált viszonteladó partnere jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Végfelhasználók számára a Madal Bal Partner-Webáruház nem nyújt szolgáltatást.
 
1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Kosár tartalmának megrendelése” ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A felek között ily módon – magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi.
 
1.5. Ügyfélszolgálat: MADAL BAL Kft.
Telefon: +36 (1) 297 1620 (hétfőtől csütörtökig: 9-16 óráig, pénteken 15 óráig)
Telefax: +36 (1) 297 1270
E-mail:
 
 
2. Regisztráció
 
2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az űrlapon a számlázási adatokat kell megadni. Ha Ön még nem partnerünk, szükségünk lesz pontos cégnevére, elérhetőségekre, adószámra, cégjegyzékszámra és bankszámlaszámra, egyéni vállalkozó esetén a váll. ig. másolatára is.
 
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.  A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik.
 
2.3. A nagykereskedelmi árakon történő kiszolgálás csak tényleges szerszám-viszonteladói tevékenységet végző kereskedő cégek részére lehetséges a kereskedelmi feltételek között részletezett feltételek mellett. Amennyiben az éves forgalom nem éri el a nettó 100 000,- Ft összeget vagy a rendelések átlagos értéke túl alacsony, a Madal Bal Kft. jogosult a partnert a nagykereskedelmi árlistához képest magasabb áron kiszolgálni.
 
 
3. A megrendelés
 
3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni.
 
3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, nettó ár, általános forgalmi adót nem tartalmaz. A kedvezménnyel rendelkező Ügyfelek, a rájuk vonatkozó kedvezményekre természetesen interneten keresztül történő vásárlás esetén is jogosultak. A termékek mellett az "Ön ára" oszlopban az aktuális kedvezménnyel csökkentett nettó ár jelenik meg. A kedvezményrendszer feltételek részletes leírása az aktuális viszonteladói katalógusban megtekinthető, vagy letölthető. A CS1 termékekre érvényes sávos forgalmi kedvezmény mértéke a negyedéves forgalom összesítése alapján automatikusan történik.
A termékekre rendelésenként mennyiségi kedvezmény rendszer vonatkozik. Adott cikkszámhoz tartozik: egy minimum rendelési darabszám, egy 4% kedvezményes darabszám és egy 8% kedvezményes darabszám. Kérjük ennek figyelembevételét! /A minimum darabszámot el nem érő tételeknél 9% kezelési díjat számítunk fel./
 
Heron termékekre eltérő kedvezményrendszer vonatkozik. A negyedévenként összesített Heron forgalom alapján, az aktuális negyedévre érvényes,  2-10%-os sávos forgalmi kedvezmény jár és 1-1% pluszt lehet elérni, ha valaki Heron oktatáson vett részt, üzletében tartja (kínálja) vagy ha a webáruházában linken a Heron.hu-ra mutat. A részletes leírás letölthető innen.
 
3.3. A Szolgáltató a megrendelt árut a megrendelést követő 2 munkanapon belül díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés nettó értéke eléri a 40.000 Ft összeget.  
 
Nettó 40.000 Ft és 20.000 Ft közé eső rendelési érték esetén a kezelési díj 1500 Ft + Áfa. Nettó 20.000 Ft alatt a kezelési díj 3000Ft + Áfa, helyszíni vásárlás esetén is. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembe vételre és csak a nettó 40 ezer forint értéket meghaladó megrendelések házhozszállítása ingyenes.
 A gyors és pontos kiszolgálás érdekében a feldolgozás alatt álló rendelésekhez nem áll módunkban pótrendelést befogadni.
(Ennek egyszerű gyakorlati oka van: egy-egy megrendelés beérkezése után a Szolgáltató becsomagolja a szállítmányt és újabb csomag készítése esetében a szállítmányozó cég is külön szállítmányként kezeli és számlázza azt a Szolgáltató részére. A már leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni.) A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
 
3.4. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
 
3.5. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
 
3.6. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
 
3.7. Pótrendelés: A weben történő rendelés elküldése után pótrendelésre se weben, se telefonon keresztül nincs lehetőség! Minden megkezdett rendelés újnak számít, és a rendelés értékétől függően számlázzuk ki a fuvardíjat is.
 
3.8.  Mivel a kosárba tett, de nem megrendelt termékek lekötik a készletünket, ezért a rendszer minden héten vasárnap éjjel törli az 5 napnál régebbi webes rendeléseket!
 
 
4. Szállítási és fizetési feltételek
 
4.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki az Ügyfél által a megrendelés során jelzett szállítási címre. A megrendelt terméket az Ügyfél – előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén (1173 Budapest, Régivám köz 2.). A 20 eFt és 40 eFt altati nettó értékű rendeléseknél felszámolt kezelési díjat helyszíni átvétel esetén is ki kell fizetni.
 
4.2. A megrendelt árut 2-3 munkanapon belül házhoz szállítjuk. Amennyiben adott nap déli 12 óráig történik a megrendelés, lehetséges a másnapi áru átadás is. A szállítás saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével történik. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A jelen pontban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
 
4.3. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
 
4.4. Új Ügyfelek esetében a Szolgáltató kezdetben a szállítással egyidejű készpénzes fizetést alkalmaz, majd az üzleti kapcsolat elmélyülésével az Ügyfél kérésére lehetőség van átutalásra a megállapított hitelkeret összegéig. Amennyiben egy Ügyfélnek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak készpénzes fizetésre szolgálja ki a Szolgáltató. FONTOS információ: A késedelmi kamat 20%. Tartozásbehajtás esetén a behajtás költségeit a vevő fizeti.
 
4.5. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.  Amennyiben az Ügyfél bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.
 
4.6. Az Ügyfél köteles a rá vonatkozó határidőn belül rendelésének ellenértékét megfizetni (rendszerint átutalással az erre a célra megjelölt bankszámlánkra). Késedelem esetén 4 lépésben emlékeztetjük, illetve felszólítjuk Önt a számla kiegyenlítésére. A lépések legvégül ügyvédi közbenjárást vonnak maguk után.
A felszólítások a következő módon történnek:
  1. A lejárat előtti napon automatikusan küldünk egy emlékeztető e-mailt
  2. 10 nap késésnél küldünk egy e-mail figyelmezetetést, melyben felhívjuk a figyelmét a 20% késedelmi kamatra
  3. 20 nap késésnél kap egy felszólítást e-mail-ben és ajánlott levélben, melyben jelezzük, hogy jogi útra fogjuk terelni az ügyet
  4. 30 napnál értesítjük ajánlott levélben, hogy az ügyet átadtuk az ügyvédünknek és minden rárakódó költség is a vevőt fogja terhelni
4.7. A fenti rendelkezések mindegyike vonatkozik egyaránt a faxon, telefonon és személyesen leadott rendelésekre. 
 
  
5. Garancia, szavatosság  
 
5.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
 
A garancia gyártási- és anyaghibákra vonatkozik, rendeltetésszerű használat esetén. Elektromos- és benzinmotoros gépekre a számlával együtt kiadott (és dátum, sorszám szerint összerendelt) jótállási jegy alapján érvényesíthető. A jótállási jegyen feltüntetett időtartamig biztosítjuk a szerviz szolgáltatást, a honlapunkon megtekinthető szerviz felvevő helyeken. A jótállási jeggyel együtt kérjük a (vásárló által is aláírt) fogyasztói kifogásról kitöltött jegyzőkönyvet. A gépek státuszának nyomkövetése honlapunkon, a jótállási jegy számának ismeretében lehetséges.
A nem garanciális esetek szállítási és vizsgálati díját a vásárló fizeti, kérjük ezt átvételkor a vásárlóval tisztázni.
A vásárlástól számított 72 órán belül, hibásként bejelentett gépet, sürgősséggel a Madal Bal-ba szállíttatjuk és a lehető legrövidebb időn belül nyilatkozunk a csere jogosságáról. Csak akkor tartható a gép státuszának meghatározására adott, törvény szerinti 3 munkanapos határidő, ha a vásárlói bejelentés napján 16:00-ig beérkezik a bejelentés. Fortum kéziszerszámokra élettartam garanciát biztosítunk, Extol Prémium dugókulcs készletekre 5 év a garancia (számla vagy blokk felmutatása mellett). Partnerünk webáruházában eladott termékekhez nem küldünk futárt, a hibás gép vagy szerszám Madal Bal Kft-be juttatása a webáruházat üzemeltető eladó cégen keresztül lehetséges. Gép esetén az érvényes garanciajegy és a vásárlást igazoló számla kíséretében a vevő is eljuttathatja a hibás terméket a Madal Bal központi szervizébe. Kivétel, a 10 kg-nál nagyobb súlyú, garanciális időn belüli termék, melynek meghibásodása esetén ingyenes szervizbe szállítás igényelhető. Minden nem Heron gép garanciális javítása központi szervizünkben, Budapesten történik. A HERON termékeknek szervizelésével foglalkozó partnereink listáját megtalálhatják a HERON katalógusunkban, illetve a www.heron.hu honlapunkon.
 
FONTOS INFORMÁCIÓ: A HERON vészhelyzeti áramfejlesztők szállítása nem azonnal történik.  Az ilyen áramforrások üzembe helyezése előtt a kívánt alkalmazás felmérése
és a helyszín esetleges átalakítása szükséges, ezért ezek szállítását minden esetben telefonos egyeztetés előzi meg.  A telepítést képzett villamos szakember kell végezze, helyszíni teszteléssel.
 
Erre a feladatra szerződött alvállalkozónk elérhetőségei: sales@energybase.hu, 06-1-350-0536/216.  Kérje telepítési ajánlatukat! Szakszerűtlen telepítés garanciavesztést okozhat.

Az ütemtervben megadott időszakos karbantartások elvégzése esetén az alap 12 hónap garancián túl további 12 hónap garancia biztosított.
 
 
6. Egyebek 
 
6.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együttjáró hibalehetőségek elfogadását. 
 
6.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. 
 
6.3. A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint jár el. 
 
6.4. A végfelhasználói bruttó árakat a viszonteladó szabadon határozhatja meg. Heron termékek esetében kérjük az ajánlott végfelhasználói árakhoz igazodást (www.szerszamvilag.hu és www.madalbal.hu letöltések). Ennek betartása szükséges a hosszútávú, jó üzleti kapcsolat fenntartásához. 
6.5. A MADAL BAL Kft., illetve a MADAL BAL HOLDING AG svájci székelyű csoport tagjainak saját márkái:- EXTOL (Craft, Premium, Industrial)- FORTUM- HERONEzen márkákkal, termékekkel, logókkal és egyéb fizikai és szellemi termékekkel kapcsolatos bármilyen üzleti, vagy szellemi tevékenység csakis a MADAL BAL Kft. beleegyezésésével végezhető. Így ideértendő a ráutaló magatartással, félreérthetőséggel járó, félrevezethetőségre okot adó tevékenységek engedélyezése is - pl.: cikkek, termék tesztek megjelenítése, publikálása, domain nevek használata. 
 
6.6. A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. 
 
6.7. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket békés úton, tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben így nem lehetséges a jogvita rendezése, szerződő felek a Budai Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat. Ha a hatásköri szabályok alapján a Budai Központi Kerületi Bíróság nem járhat el,  az általános illetékességi szabályok alkalmazandók. 
 
 
Budapest, 2015. szeptember