Madal Bal Kft. - Szerszám nagykereskedés

Kiemelkedő ár/érték arány!   Saját márkák.   Közvetlen a gyártótól!

EXTOL, FORTUM, HERON

1173 Bp. Régivám köz 2.

Tel.: 06 1 297 1620

Fax.: 06 1 297 1270

 
emlékezzen rám
Termékcsoportok
 
Kezdőoldal > Hírek > Megváltozott jótállású termékek
« vissza az előző oldalra
 

Megváltozott jótállású termékek

2016.03.30.

A közelmúltban változott azon termékek köre, melyhez jótállási jegyet biztosítunk, olvasd el figyelmesen!

Kedves Partnereink!

 

Termékkínálatunk bővülése és a jogszabályokhoz való pontosabb igazodás végett, közelmúltban változott azon termékek köre, melyhez jótállási jegyet biztosítunk.

Mostantól csak az itt >> letölthető termékekhez biztosítunk a törvény által előírt jótállási jegyet.

A listában szerepel két „kakukktojás” is:  92604 cikkszámú háti permetező és 412111 elektromos festékszóró.

Ezeknél a készülékeknél a használati útmutatóban egyértelmű utalás van a jótállásra, ezért amíg ez nem lesz kijavítva, továbbra is jótállási jeggyel értékesítjük.  

A jótállási jeggyel árusított termékek köréből kikerültek az alábbiak:

 

99314 cikkszámú festékszóró

404121 és 404122 cikkszámú miniköszörű

411013 és 411023 hőlégfúvó

411023 hőlégfúvó

412111 festékszóró

417201 forrasztópáka

420101 elektromos tűzőgép

8841052; 8841054; 8821056 csempevágó

8865050; 8865052; 8865055 festékszóró

8894510 forrasztópisztoly

8894520 forrasztó állomás

8897310 multifunkciós autós teszter

8899002; 8899004 ragasztópisztoly

8820041 távolságmérő

 

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem vállalunk felelősséget ezekre a termékekre a jövőben.

Jótállási jegy nem lesz küldve ezekhez a termékekhez, de szavatosságot továbbra is biztosítunk rá a törvény szerint.

Amennyiben a vásárlónak ezekkel (vagy más, az általunk forgalmazott, szavatosságra kötelezett egyéb termékkel) kapcsolatos panasza merül fel, a hatályos jogszabály (19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet) szerint az alábbiak szerint kell eljárni:

 Át kell venni a terméket és értelemszerűen ki kell tölteni a „Jegyzőkönyv fogyasztói kifogásról” nyomtatványt.

(Ezt díjmentesen biztosítjuk vagy innen >> is letölthető). Fontos, hogy a jegyzőkönyvet mindig alá kell íratni a vásárlóval!

Ezeknél a termékeknél a vásárlónak mellékelnie kell a vásárlást igazoló bizonylatot (számla vagy nyugta) is, melyen egyértelműen beazonosítható a készülék.

Ez azt jelenti, hogy pl. a „GYÜJTŐ 1” feliratú nyugta nem elfogadható!

Amennyiben egyértelműen beazonosítható a gyártási vagy anyaghibából eredő meghibásodás, a terméket ki kell cserélni, vagy a vételárat vissza kell fizetni. 

Fontos: Fenntartjuk magunknak a jogot a szavatossági igények utólagos elbírálására, ezért kérjük, hogy csak olyan esetben rendezd saját hatáskörben a vevő panaszát, ha az egyértelműen gyártási vagy anyaghibából ered. Amennyiben utólag kiderül, hogy a termék nem gyári hibás, nem fogjuk jóváírni vagy kicserélni azt.

Fontos tudni, hogy a fenti jogszabály lehetőséget ad arra, hogy ha nem egyértelmű a hiba keletkezésének oka, 5 munkanap áll rendelkezésre nyilatkozni a panasz rendezésének módjáról.

Ezért kétes esetben kérjük, haladéktalanul értesítsd területi képviselődet vagy ügyfélszolgálatunkat.
 
Lényeges, hogy az ilyen, szavatossággal rendelkező termékek meghibásodása esetén nem küldünk futárt.
 
A termék beszállításának intézése és költsége a kiskereskedőt vagy a vásárlót terheli. Amennyiben területi képviselőddel egyeztetni tudod, megoldható hogy ő elvégzi a termék beszállítását szervizünkbe, vagy ő eldönti a szavatosság jogosságát.
 
Ha még van az üzleted polcain a jótállás köréből kikerülő termékekből, meghibásodás esetén nem kérünk hozzá jótállási jegyet; a szavatosság ügyintézése szerint intézzük, a fenti eljárás szerint.
 
 
További sikeres értékesítést kívánunk!
 
Madal Bal csapat