Madal Bal Kft. - Szerszám nagykereskedés

Kiemelkedő ár/érték arány!   Saját márkák.   Közvetlen a gyártótól!

EXTOL, FORTUM, HERON

1173 Bp. Régivám köz 2.

Tel.: 06 1 297 1620

Fax.: 06 1 297 1270

 
emlékezzen rám
Termékcsoportok
 
Navigációs hivatkozások kihagyásaKezdőoldal
« vissza az előző oldalra
 

A hatályos törvényekkel összhangban garantáljuk, hogy az Extol Premium, Extol Craft és Heron készülékek szakszerű használat esetén kifogástalanul működnek. 

Ha mégis meghibásodnának:

Heron termékek esetén, a legközelebbi szakszervizhez fordulhat. A szervizek listáját itt találja. >>

Extol készülékek esetén csak a Madal Bak Kft. budapesti telephelyén történik garanciális javítás.

Fontos tudnivalók jótállásról, szavatosságról, cseréről, egyebekről itt. >> Ezt mindenképp olvassa el!

Extol készülékek meghibásodása estén válassza ki az Önre vonatkozó részt. (Zöld színnel kiemelt bekezdések.)

Ha már folyamatban van a javítás, és megadja a jótállási jegy számát, lehetőség van a javítás állapotának lekérdezésére.

 

Extol készülékek meghibásodása esetén:

 Ha Ön kereskedő partnerünk és üzlethelységben adta el a készüléket:

1.      Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot. 

Fontos! Mindenképp írassa alá a vásárlóval a nyomtatványt! 1 példányt adjon a vásárlónak. A nyomtatványt az átvételtől számított 3 évig őrizze meg. (19/2014 (IV. 29.) NGM rendelet 4.§ (6) bekezdés)

2.      A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

3.      A nyomtatványt küldje el faxon (06-1 2971270) vagy e-mal-en (szerviz@madalbal.hu).

  Vagy bejelentheti online módon is:

1.      Értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.

Fontos! Mindenképp írassa alá a vásárlóval a nyomtatványt! 1 példányt adjon a vásárlónak. A nyomtatványt az átvételtől számított 3 évig őrizze meg.  (19/2014 (IV. 29.) NGM rendelet 4.§ (6) bekezdés)

2.      Ide kattintva töltse ki az online bejelentő lapot. 

3.      A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

 

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik az üzletben a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon vagy e-mail-ben. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt.   Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. 

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.

 

 Ha Ön kereskedő partnerünk és webáruházban adta el a készüléket:

Ha a hibás készülék Önnél van:

1.      Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.

2.      Ide kattintva töltse ki az online bejelentő lapot. 

3.      A készüléket mindengyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

Fontos! Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon vagy e-mail-ben. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt.   Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. 

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.

Ha a hibás készülék még a vásárlónál van:

a vevő közvetlenül is behozhatja vagy beküldheti a készüléket szervizünkbe.  Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, a vevő feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérje meg vevőjét, hogy vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal! Telefon: 06-1 2971277 vagy 06-1 2971620/115

Ha a vevő közvetlenül hozzánk fordul, szintén ki kell töltenie és aláírnia az itt letölthető dokumentumot. Majd a készüléket minden gyári tartozékával együtt be kell rakja egy dobozba. A doboznak ezen kívül tartalmaznia kell a nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát, jótállási jegyet és a számlát vagy blokkot (másolat is elegendő) is. 

 

 Ha Ön vevő, és szaküzletben vásárolta a terméket:

Ön választása szerint fordulhat a szaküzlethez vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal! Telefon: 06-1 2971277 vagy 06-1 2971620/115

A javítás menete ebben az esetben:

1.      Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.

2.      A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

3.      A nyomtatványt küldje el faxon (06-1 2971270) vagy e-mal-en (szerviz@madalbal.hu).

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt.   Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. 

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.

 

  Ha Ön vevő és webáruházban vásárolta a terméket:

Ön választása szerint fordulhat a webáruházhoz vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal! Telefon: 06-1 2971277 vagy 06-1 2971620/115

A javítás menete ebben az esetben:

1.      Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.

2.      A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

3.      A nyomtatványt küldje el faxon (06-1 2971270) vagy e-mal-en (szerviz@madalbal.hu).

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt.   Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük. 

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.